woensdag 1 augustus 2012

Lippenbalsems


Het tweede verzorgingsproduct dat ik maakte, waren enkele lippenbalsems.
Ik ben namelijk ook 'verslaafd' aan balsems en smeer mijn lippen constant in.
M'n lippenbalsems bevatten bijenwas, amandel- en kokosolie. De balsem heeft een licht kokossmaakje (yummy) en hydrateert de lippen zeer goed.

De labels maakte ik van origamipapier; mijn handschrift is echt lelijk dus het ziet er uiteindelijk minder tof uit dan verwacht :) Maar goed, het draait om wat er in de tube zit. Ben intussen begonnen met nieuwe en propere labels te ontwerpen, dus na deze twee stiften zal het er allemaal wat mooier uitzien.

Ze zijn trouwens ook te koop (4 euro/balsem), deze kan ik eventueel ook per post verzenden. Stuur me maar een mailtje als je eentje wil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten