zondag 9 september 2012

Fair Festival - the day after

Fair Festival, gisteren op 8 september 2012 op DOK, was een compleet succes!
Heel veel volk, prachtig weer (gelukkig was het in de markthal zelf wat draaglijker) en veel variatie in het marktaanbod maakten dit tot een zeer geslaagde dag. Ik stond gekluisterd aan m'n eigen tafel, dus heb ik niet veel kunnen rondkijken. Beetje jammer maar het was zo ook wel leuk :)


Mijn kraampje met verzorgingsproducten en juwelen werd druk bezocht. Op het einde van de dag was het Absoluut!-gedeelde zo goed als uitverkocht! Ik wil iedereen die eens langskwam heel hard bedanken, ik ben er een beetje ondersteboven van, haha.

Zo zag mijn tafel uit aan het begin van de dag. Jammer genoeg heb ik geen na-foto's :)




De bruisballen gingen er rap doorheen en ook de zeepjes en de balsems vielen in de smaak. Uiteindelijk had ik maar een paar potten zoutscrub en enkele potjes lippenbalsem over :o Het scheelde heel wat in gewicht om terug in te laden :)

Ik kreeg dus veel leuke reacties, die ik erg apprecieer! (Danku, nogmaals!)
Enkele mensen vroegen om volledig veganistische producten. Aangezien ik nog niet zo lang met deze hobby bezig ben, hield ik het voorlopig nog basic, met in de lippenbalsems en vaste bodylotion, bijenwas als stabilisator. In de toekomst zal ik ook plantaardige wassen proberen gebruiken, zo kunnen de vegans er ook van genieten.
Ik blijf ook gewoon (alles op z'n tijd) nieuwe producten bijmaken; ik denk aan vaste parfums, nieuwe zepen en een herstellende lichaamsbalsem.

Ik zal deze zaterdag, 15 september, op de rommelmarkt in de cité in de Phoenixstraat staan (begin vd Brugse Poort). Er zullen een heel pak minder producten aanwezig zijn, jammer genoeg, maar ik probeer zoveel mogelijk bruisballen, lippenbalsems en als het kan een zeep bij te maken. Welke willen jullie het liefst terugzien? Die zal ik dan maken :)

Suggesties kunnen gestuurd worden naar dit e-mailadres.

1 opmerking: