zaterdag 22 september 2012

Nieuwe bodybutter met verbeterd recept

Met het begin van de herfst en de winter in aantocht, is een extra verzorgende body butter onontbeerlijk! Gure wind die je benen doorheen je broek of kousen uitdroogt, pijnlijk droge handen, je kent het wel.

Vers 'geslagen' bodybutter. Lekker!

Ik heb mijn vorig recept een beetje aangepast waardoor de butter iets vaster is (een echte 'boter' dus) die veel sneller intrekt en geen vettige film nalaat. Nooit meer wachten om je kleren terug aan te trekken na een smeerbeurt dus :)
Het leuke is ook dat je zelf een geurtje (ik heb momenteel 10 soorten, met meer in aantocht) kunt kiezen!


Rechts: een potje bodybutter met honing-geur

Op de toekomstige beurzen waar Absoluut! zal verkopen, zal ik enkele potjes meenemen.
Wil je graag een potje (10 euro/200 ml), dan kun je deze alvast bij me bestellen, en op één van de beurzen, of op afspraak in Gent komen ophalen. Je kan me steeds mailen voor meer info omtrent de geuren of verzoekjes.

Nog een tip: als je zelf een proper uitgewassen en hersluitbare/herbruikbare pot aanlevert waar 200 ml in kan, betaal je maar 9 euro! Reken wel ongeveer een weekje wachttijd om je gevulde pot in ontvangst te kunnen nemen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten