zondag 7 oktober 2012

Veggielicious: the aftermath

Yesterday was a good day!
Veggielicious in het ICC bleek een drukbezochte beurs met veel geïnteresseerden en een supergoeie organisatie. Nogmaals bedank ik iedereen die meewerkte en eens langs het Absoluut!-kraam kwam en/of kocht.



M'n tafel stond goed vol :)


Alweer kon ik zelf niet echt ronddartelen op de beurs aangezien ik mijn tafel moest bemannen, waardoor ik allicht heel veel lekkere hapjes en drankjes heb moeten missen... Maarja, alles in the name of Absoluut, he.

De nieuwe lippenbalsems deden het goed (alles is verkocht, behalve enkele sticks met olijfolie-balsem met caramelsmaak - mijn favoriet). Verzoekjes kunnen natuurlijk altijd bijgemaakt worden.




De zepen vielen ook in de smaak; de jasmijnzeep is weg, en van de rest schiet er van elk 1 of 2 blokjes over.

Voor de mensen die nog niks kochten maar wel van plan zijn een bestelling bij me te plaatsen (en op afspraak in Gent te komen halen - ik heb zelf geen fysieke winkel):

Wat ik nu nog in stock heb:

2 pakjes buisballen met 'Exotisch Strand'-geur
Enkele lippenbalsemsticks met caramelsmaak

Enkele vaste bodylotion-bars
1 pot body butter met honing-geur
2 stukjes amberzeep
1 stukje Tea tree-vetiver zeep
1 stukje Vanille rooibos-scrubzeep

Maar het goede nieuws is, dat ik zo goed als alles kan bijmaken! Verzoekjes qua geuren kunnen ook altijd. Mail me hier indien je een bestelling wil maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten