zondag 25 november 2012

Let's LousART

De novembereditie van Let's LousART zit er op!
Bedankt aan iedereen die eens kwam piepen of iets kocht! 




Van elke zeepsoort heb ik nog een overschot, dus vanaf nu kun je ze ook per mail bestellen (en in Gent centrum afhalen). 

Ook van mijn lippenbalsems heb ik nog enkele stiften over, behalve de bessensmaak (rechts), die is uitverkocht!

Van de body butter-geuren schieten nog Citrus, Vanille en Amber over, maar andere geuren kunnen natuurlijk steeds op bestelling gemaakt worden.


Ik denk er aan om binnenkort ook producten per post te versturen (behalve de grote dingen zoals de glazen potten scrub en body butter; die zijn te fragiel en verzending wordt dan wat te duur). De verzendkosten worden per bestelling bekeken, dus daar kan ik niet echt een richtprijs op plakken. Mail me gerust voor meer info!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten