vrijdag 28 juni 2013

Fair Festival 2013!



Joepiejeej, op 8 september 2013 is het weer zover: de tweede editie van Fair Festival op DOK, Gent!
Nadat ik er vorig jaar mijn meer dan geslaagde vuurdoop onderging met Absoluut, ben ik er dit jaar weer bij.

Ik ben alvast begonnen met nieuwe zeepjes maken zodat ze goed op tijd klaar zijn.
De soorten die nu al of bijna klaar zijn:

  • Kokosolie/amandeloliezeep met citroen-gemberthee en warme kruiden (plus extra kaneel)
  • Kokosolie/olijfoliezeep met frisse dennengeur
  • Kokosolie/olijfoliezeep met vetiver en etherische olie van Tea Tree
  • Kokosolie/olijfoliezeep met vijgengeur 
  • Kokosolie/olijfoliezeep met zoete jasmijngeur
  • Kokosolie/olijfoliezeep met limoengeur en etherische olie van citronella

En er komen er nog heel veel bij! Vorig jaar deelde ik mijn tafel met mijn andere hobby, juwelen maken, maar dit jaar heb ik dus heel die plek voor mijn producten alleen. Hemels!

Daarnaast komen er ook veel soorten lippenbalsems bij. Perzik, natuur, marsepein, caramel, appel, vanille,... zowel in vegetarische als vegan-versies. Welk smaakje zou jij er graag bijhebben? Reageer dan onder dit bericht en ik ga ermee aan de slag!
De prijs voor een balsem is trouwens verlaagd van 4 euro naar 2,5 euro, wieha!


Ook de body butters, lavendelbalsems en een kleine selectie bruisballen zullen van de partij zijn.




Maar nu genoeg geblogd; ik ga rap nog wat zeep maken!
x Jana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten