zondag 16 december 2018

Een beetje terug van weggeweest: Geboortezeepjes!

Het is alweer enkele jaren geleden dat deze blog werd geüpdatet (woeps).
Hoewel Absoluut! een hobby van me is, en deze wegens een fulltime job wat op de achtergrond is beland, maak ik heus nog wel dingetjes. Deze producten komen echter rapper terecht op de facebookpagina Absoluut Cosmetica dan hier :)


Enkele maanden geleden werd ik gecontacteerd door een zwanger koppel, die bij de babybezoeken graag zeepjes zouden willen uitdelen in plaats van suikerbonen.
In het verleden heb ik ook al babyzepen (ter verduidelijking, ter ere van de baby, de zepen zijn niet meteen geschikt om op baby's te gebruiken :) )  gemaakt op bestelling, dus wilde ik het zeker opnieuw doen!

Alleen: intussen ben ik verhuisd naar een veel kleinere woonst, en kon ik om logistieke redenen de zepen niet meer, zoals vroeger, versieren met verpakkingen/stempels/kaartjes.
Gelukkig wilden de toekomstige ouders de afwerking voor zichzelf nemen, dus kon ik aan de slag.

Het basisrecept van Olijf-kokosolie werd gebruikt, en de volgende geuren die werden gekozen:


Appel:





















Citronella-Limoen:





















Frisse Den:



















Eucalyptus-Sandelhout:





















Lavendel:





















Ik heb heel veel plezier beleefd aan deze zepen maken!
Mocht je zelf graag een gepersonaliseerde zeep willen bestellen (vanaf 10 stuks, max 50 stuks per bestelling), kun je mailen naar absoluutcosmetica@gmail.com en dan help ik je vanaf daar verder! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten